Pääsin kokeilemaan Bellan värittämistä ensimmäistä kertaa Maijun korttikurssilla Kälviällä. Pari viikkoa sitten kuva pääsi vihdoin korttiin saakka.

Kaikki paperit ja koristeet Tiimarista.
Oulun käsityömessuilta tarttui Lumikellosta mukaan 3d - kuvia, joihin liimataan tarra päälle. Kuvista olisi voinut tehdä joulukoristeita (jokaista kuvaa oli kaksi, toinen peilikuvana), mutta niistä tuli kortteja:

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.