Sovimme Baulan kanssa ihan ex tempore skräppäystreffit lauantaille. Ensin vähän kierreltiin kaupoissa ja ostettiin mm. albumeita, sitten skräpättiin melkein 9 tuntia!! Hieman innostuttiin :) Mie ainakin nautin! Oli kyllä ihanaa kun pitkästä aikaa oli oikein vimosen päälle innostusta ilmassa..

Minä olin hidas, mutta sain kuin sainkin kolme sivua valmiiksi. Jospas niitä nyt tällä viikolla esittelisin :) Tässä ensimmäinen. Tämän olen aloittanut jo Tampereelle silloin tammikuussa, silloin laitoin kuvaan nuo "kehykset" ja valitsin taustapaperin, mutta siihen se sitten jäi. Nyt suunnitelmat vielä muuttuivat, mutta valmista tuli!!

1247512832_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä "the Piha" on yhdellä Englannin reissulla kuvattu. Paperit journalingia lukuunottamatta Sassafrass Lass. Olen niitä papereita hamstrannut oikein urakalla.. Mutta nyt en osaa niitä käyttää :) Alunperin suunnittelin kuvan laittamista paperin toiselle puolelle, mutta siitä tuli mun makuun liian sekavan oloinen, joten otin paprun "hillitymmän" puolen käyttöön.

Huomenna sitten lisää kuvia :)