Nyt mie ymmärrän. Ymmärrän, miksi pieni poika huutaa yön ihan lohduttomasti, jos korva on kipeä. Olin ihan täysin unohtanut miltä se tuntuu. Kipu on jotain aivan kauheaa. Eikä se anna hetken rauhaa. Olit sitten selällään, massullaan, kyljellään tai seisaallaan. Nukkuminen on toivotonta. Vaikka ottaa buranan. Ja toisen.

Sen sijaan olen sitten surfannut netissä. Ja päivittänyt sivupohjan (kiitos BlogValley). Olen myös yrittänyt vaihtaa tuon valokuvan tuosta sivupohjasta siinä onnistumatta. Apua, miten se tehdään?? 

Tässä vielä yksi ompelus loppuun. Olen viimeisen vuoden ajan kulkenut kansalaisopiston ompelukurssilla ja nyt olen haastanut itseni tekemään muutakin kuin housuja ja kestovaippoja. Ja sain kuin sainkin tehtyä Peepulle haalarin - siitä tuli aivan ihana! Meikäläisen tekoseksi suht siistin näköinen! Käytetty on jo ahkerasti.