Yksi lempieläimistäni on delfiini. Puolitoista vuotta sitten oli mahdollisuus käydä pitkästä aikaa delfinaariossa ja vielä pojun kanssa!

On se aina yhtä vaikuttavaa!

Sain ihka ensimmäisen tunnustuksen Anniskalta - kiitos ja kumarrus!

Tunnustuksen mukana tuli kolme tehtävää:

1. Kerro linkin kera blogissasi, keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro itsestäsi seitsemän faktaa
3. Lahjoita tunnustus eteenpäin 15 blogille/bloggaajalle 

Tässä seitsemän faktaa:

1. Olen horoskoopiltani vaaka. Myös avopuolisoni ja poikani ovat horoskoopiltaan vaakoja. Ollaan tosi tasapainoinen perhe :D

2. En juo kahvia enkä teetä. Kyläillessä se herättää ihmetystä.. Varsinkin kun kysytään, että no otatko sitten mehua vai mitä haluaisit? ja vastaan, että voisin ottaa lasin maitoa..

3. Suurin osa blogipostauksistani on ajastettuja. Kirjoittelen yleensä useamman postauksen kerralla inspiraation iskiessä, ja ajastelen ne julkaistaviksi tasaisin väliajoin. Tämäkin postaus on ajastettu..

4. Olen oppinut viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana jonkin verran espanjaa, työni takia. Mikäli puhutaan/kirjoitetaan espanjaksi puutaloista, hirsitaloista, puutavaratoimituksen sisällöstä etc olen todennäköisesti kartalla missä mennään. Kun puhutaan säästä, politiikasta, urheilusta etc olen pihalla.. Nyt olen saavuttanut sen pisteen, että "vahingossa" en opi enempää. Kieltä pitäisi alkaa opiskella.. Mikä on turhauttavaa, koska olen äärettömän huono kielissä.

5. Kun olin matkalla Englantiin vaihtoon, lentoemäntä ei ymmärtänyt, kun pyysin häneltä lasin vettä. Lukiossa englannin numeroni oli 6.

6. Olen tehnyt tänä vuonna tähän mennessä 32 leiskaa. Vau!

7. Ostin tänä vuonna uudet sukset, Karhun Optigripit. Olen käynyt noin kerran viikossa hiihtämässä, mikä on enemmän kuin kolmena - neljänä viime talvena yhteensä. En ole aiemmin hiihtänyt juurikaan perinteistä, nyt se on hauskaa!

En jaa tätä tunnustusta nyt eteenpäin, koska kaikilla joille olisin sen antanut, näytti tämä tunnustus jo olevan : ) 

----------------

No english today, sorry.