Tiesitkö, että Scrap365 lehdestä on saatavilla myös digiversio - iPadiin/iPhoneen? Sovellus maksaa hieman alle 3 euroa. Samaan hintaan saa ladata yhden lehden ilmaiseksi. Yksittäin digilehdet maksavat 4,99 euroa/kappale.

Selailin toukokuun version iPhonella. Mielestäni juttu toimii, jos vain selailee ja katselee kuvia. Mutta jos haluaa lehteä lukea tarkemmin (niin kuin yleensä tapana on ;)), homma muuttuu hankalammaksi. Tekstissä ei ole palstoitusta, joten kerralla lauseesta näkee noin puolet.. Sorminäppäryyttä vaaditaan sivua eestaas liikutellessa. Kärsivällisyys loppui ainakin täällä.. Tiedä sitten miten iPadin kanssa toimii.

Joka tapauksessa digilehti on loistava apu ensihätään (esim paperiversiota odotellessa). Ehkä tulee ostettua toistekin.

--------------

Scrap365 is also available as a digi version for iPads/iPhones. I bought the "program". It costs about 3 euros and you get one magazine for free.

I read the May issue with my iPhone. It was ok to look the pics and check the things overall. But when you started to read the stories.. It did not work well. There is only one column so you need a lot of rolling back and worth to read the chapter. And I was not patient enough to do this.. I do not have iPad but I think it might work better in it.

However the iPhone version is a great help if you have an urge for scrapbook magazine. Maybe I will buy again.