Koska työn alla oleva meidän viikko - albumi on edelleen työn alla (häh, eikö se valmistu itsekseen!) tässä jotain muuta.

Retkellä. Ylpeän pienen miehen esittelemänä.

 

Paperisuikaleita ja nauhoja sekaisin, pari tarraa. Tykkään. Ja pieni mies tykkäsi kanssa :) 

------------------------

Sain tunnustuksen Anniskalta ja Anskilta, kiitokset!!! Tunnustuksen mukana tulevat seuraavat ohjeet:

Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen.
Lisää the Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi.
Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta.

Tässäpä faktoja:

1. Olen nirso, ranttu, ruokavammainen :) En syö marjoja, kasviksia ja vihanneksia vähän ja hedelmiä vielä vähemmän. Yritän koko ajan opetella syömään "uusia juttuja" jo senkin takia, että en näyttäisi pojulle huonoa mallia. Samalla olen huomannut, että olen allerginen esim. omenalle ja päärynälle. Olenkin miettinyt mille kaikelle mahdan oikeasti olla allerginen ja lopettanut syömiset sen takia.. Pienenä olen popsinut kaikkea mahdollista.

2. Isovanhemmillani on ollut kauppa, kymmeniä vuosia. Vanhempani pyörittivät isovanhempieni kauppaa n. 5 vuotta. Rakennus, jossa kauppaa viimeiset vuodet pyöritettiin, otettiin käyttöön kun minä olin vauva. Haaveilin kauan, että vielä joskus minä olen yrittäjänä tuossa kaupassa.

3. Suomessa eteläisin paikka, missä olen asunut joskus, on Kuopio. Pohjoisin on Rovaniemi.

4. Haluaisin matkustaa Islantiin.

5. En ole koskaan käynyt niin sanotulla rantalomalla. Mummolla ja papalla oli ennen asuntoauto, joten meidän perhe lomaili Suomessa, Ruotsissa ja Pohjois-Norjassa. En edes uskalla arvella montako tuhatta kilometriä ollaan istuttu asuntoautossa. 

6. Minulla on ensimmäistä kertaa kesäloma vasta elo-syyskuussa. Mieheni loma on vasta syyskuussa. Haaveilen ensimmäisestä rantalomasta :) 

7. Lopetin tupakanpolton vuoden vaihteessa. Edelleen tupakka tuoksuu hyvälle (!!). Tilalle olen kehittänyt sokerihimon ja syön karkkia aivan liian usein.

Tällä kertaa jätän jatkamatta tunnustusta, koska useimmilla seuraamistani blogeista on jo tämä tunnustus. Sen sijaan kerron kahdeksannen faktan ;)

Tarvitsen vähintään 8 tuntia unta per yö, jotta jaksan hyvin. Kaipaan aikoja, jolloin pystyin nukkumaan jopa 10-12 tunnin yöunia ilman ongelmia. Nykyään tuo kahdeksankin tekee tiukkaa, alan heräilemään aamuyöstä. Sietääkin siis ihmetellä miksi olen vielä hereillä.. Eli nukkumaan lomps!